משפחה ממוצעת משקיעה כל שנה אלפי שקלים במוצרי ביטוח שונים והשקעה שונים:

  • פנסיה / ביטוח מנהלים
  • ביטוח חיים
  • קרנות השתלמות
  • קופות גמל

ועוד.

ברוב המקרים נוצרו מוצרים אלו כברירת מחדל כזו או אחרת: מקום העבודה החליט להפקיד עבורינו בקרן השתלמות, סוכן הביטוח הציע ביטוח חיים של מיליון שקלים וכו'.

ענף הביטוח הוא מצד אחד מסובך ומהצד השני רווי בניגודי אינטרסים. אתם פוגשים אדם לפגישת "חינם" והוא מקבל שכרו מחברת הביטוח או מגורמים אחרים על בסיס יכולת המכירה של מוצרים כאלו ואחרים אליכם.

ברור שזהו ייעוץ שמטרתו למכור כמה שיותר מוצרים לכמה שיותר אנשים. גם כשסוכן הביטוח מציע להוזיל ולוודא שאין כפילויות וכו' הוא כנראה יבצע את ההוזלה המזערית שתגרום לו לעבור אליו, ולא את ההוזלה המירבית האפשרית. הסיבה היא פשוט בגלל ששכרו תלוי בכך שתשלמו יותר לחברת הביטוח שמשלמת את שכרו.

מה הבעיה עם ביטוח על חשבון העבודה?

המצב אינו טוב יותר כאשר אתם פוגשים סוכן שנשלח ממקום העבודה שלכם. נניח שאתם עובדים באלביט מערכות או באמדוקס. אחת לתקופה מגיע סוכן ביטוח ואתם מקבלים מייל עם הזמנה לפגוש אותו על חשבון שעות העבודה. 

העובדה שמקום העבודה שלח אותנו לפגישה עם סוכן שמקום העבודה בחר נותנת לנו תחושה שהפעם הכל טוב יותר.

זה לא נכון. למקום העבודה שיקולים שונים מאשר לכם.  פעמים רבות הקדשת שעות העבודה לשיחה עם סוכן הביטוח הינה חלק מהתנאים שנקבעו בין מקום העבודה לסוכן, במשא ומתן על סכום ביטוחי הרכבים או המבנה של מקום העבודה.

כלומר הסוכן היה מוכן לתת הנחה בביטוח המבנה של אמדוקס (דוגמה בלבד) בתמורה לכך שהחברה תיתן לו גישה לכל העובדים מתוך ידיעה שאת כל ההנחה שנתן לחברה בביטוח המשרדים יוכל להשיג בחזרה (ועוד הרבה) מביטוח הדירות, הפנסיה, הבריאות וכו' של העובדים.

אז מהי החלופה

כמו בכל דבר כמעט, שירות שניתן בחינם כנראה עולה הרבה יותר – אך בעלות סמויה כזו אחרת, משל דמי ניהול על פני 30 שנים. אנו מציעים מודל הפוך. עלות ידועה מראש לפגישת ייעוץ בה לא יימכר שום מוצר פרט לידע שלנו. בסוף תהליך הייעוץ אתם תקבלו מסמך מפורט עם תכנית עבודה לביצוע. אנו לא נמכור שום דבר חוץ מזה ולכן אתם יכולים להיות שקטים שתקבלו מסקנות אשר נועדו לשרת רק אתכם. 

ייעוץ אובייקטיבי?

אנו לא מציעים לכם ייעוץ אובייקטיבי. אין כל סיבה שתקבלו ייעוץ אשר לכאורה רואה "את שני הצדדים בצורה אובייקטיבית".

רק אתם שילמתם לנו ולכן הייעוץ לא יהיה אוביקטיבי אלא סוביקטיבי לגמרי – רק טובתכם וטובת המשפחה שלכם לנגד עינינו.

אתם מפרישים כל חודש לקרן פנסיה ו/או לביטוח מנהלים ואולי גם לקרן השתלמות. יתכן שיש לכם קרנות פנסיה וקרנות השתלמות ממעבידים קודמים. פתחו לכם פעם קופת גמל. אנחנו ניתן לכם הסבר על כל אילו ועוד.

אנחנו מציעים שירות בדיקת מצב קיים שייתן לכם תמונה מלאה על המוצרים הפנסיוניים שלכם.

תוצרי השירות

השירות כולל כתיבת דו"ח, בלשון פשוטה וברורה, שמסביר על המוצרים הפנסיוניים שיש לכם:

  • קרנות פנסיה
  • ביטוחי מנהלים
  • קופות גמל
  • קרנות השתלמות

תקבלו הסבר על כל אחד מהמוצרים שיש לכם, כמה כסף צברתם, במידה והמוצר משלם קצבה נסביר מה הקצבה שצפויה לכם בגיל פרישה, מה דמי הניהול שאתם משלמים והאם הם גבוהים ביחס לשוק, נמליץ לבחון ביטוחים מיותרים בקרן הפנסיה במידה ויש כאלו, ניתן לכם הסבר האם ניתן לנייד (להעביר) מוצר מסוים למוצר אחר וקריטריונים לבחינת כדאיות הניוד וכן תובנות נוספות ככל שקיימות במוצרים שלכם ושהינן רלוונטיות אליכם.

השירות יעשה לכם סדר בתיק הפנסיוני שלכם וצפוי לחסוך לכם כסף רב.

וכל זה קורה בלי לצאת מהבית – נעביר לכם הנחיות מסודרות אלו מסמכים דרושים לצורך ביצוע הבדיקה, ותקבלו מאיתנו תוך חמישה ימי עבודה דו"ח מפורט באימייל.

השירות הינו בלתי תלוי. אנחנו לא מקבלים שום תמורה מאף גוף מלבדכם, כך שהאינטרס היחיד שלנו הוא טובתכם האישית בלבד.

אנחנו מתחייבים לא להעביר את המידע שקיבלנו לאף גורם. הנתונים יהיו בשימוש עובדי משכנתה יעילה בלבד.

גילוי נאות: השירות אינו ניתן ע"י בעל רישיון משווק פנסיוני/יועץ פנסיוני/סוכן ביטוח/יועץ השקעות וכו' כהגדרתם בחוק, ואינו מתיימר להחליף פגישה אישית עם איש מקצוע.

עלות השירות

עבור בדיקת מצבכם וכתיבת דו"ח עם תכנית עבודה מפורטת של הדברים שאותם עליכם לעשות אנו גובים:

800 שקלים ליחיד או 1,200 שקלים לזוג. כל המחירים כוללים מע"מ. 

את התשלום אפשר לבצע באמצעות כרטיסי אשראי (פרט לאמריקן אקספרס) או פייפאל. השירות כולל סיוע בהפקת הטפסים מהמסלקה הפנסיונית ומהר הביטוח. למעבר אל עמוד התשלום ליחצו כאן

אז מה השלב הבא?

כדי להתחיל את התהליך יש ללחוץ כאן כדי לעבור לעמוד התשלום. לאחר התשלום תועברו לעמוד מילוי פרטים אישיים והעלאת המסמכים הדרושים:

  • תלוש שכר
  • דו"ח שנתי מקרנות ההשתלמות וקופות הגמל
  • דו"ח שנתי מקרן הפנסיה וביטוח המנהלים
  • דו"ח מסלקה פנסיונית
  • דו"ח הר הביטוח

במידת הצורך אנו נסייע לכם אונליין בהפקת הדוחו"ת הדרושים למעט תלוש שכר.

למעבר לעמוד תשלום הקליקו כאן